Sunday, May 17, 2009

Pembersihan Rumah Baru, Hafiz AF7

Hari tok tek seharian aku ngemas, membersi, mengemop, dan segala macam jenis perbuatan nok start dengan awalan "me", dah aku polah kat rumah baru. For your information, next semester aku sik stay kat apartment gik. Aku ngan member-member aku stay kat rumah baru, yakni sebuah rumah teres duak tingkat.

Aku ngan member aku sorang ngambik master bedroom. Bestnya bilit ya sebab ada bilit mandik dirik mpun and ada water heater. Mandik aek panas aku hari-hari. Sori sekda gambar sebab aku sik mbak camera aku sekali tek ke rumah ya, paham-paham jaklah aku ke sia mok membersi rumah, bukan mok mengcamwhorekan dirik aku kat rumah ya. Mok ambik gambar pakei handphone, handphone aku tok jenis canggih ilak. Ada camphone tapi sikpat ambik gambar. Giney ya?

Insyaallah next week time baca-baca doa selamat before mekorang masuk rumah baru ya, aku akan ambik gambar khas pakei takorang.

Di kesempatan tok joak aku mok ucap tahniah ngan Hafiz, sebab nya tek dah menang AF7. Sapa sik tauk ngan AF memang bukan orang Malaysia maupon Brunei lah. Toklah rancangan nok berjaya menghabiskan kredit orang-orang kita tok. Transfer ngan aku jak kredit takorang ya daripada takorang membazir ke benda macam ya

Tahniah pada Hafiz AF7. Semoga terus dimurahkan rezeki ko ya. Boh ko mok eksen ngan member-member ko kelak. Tukuk ngan lepa palak ko lak. Syobih, kedak ugutan eh. Sekda ba. Pesanan aku, jangan lupak daratan bila dah pemes. Jadilah macam aku orang nok sentiasa merendah dirik biar apa pun kita.

Bila aku tangga muka si Hafiz tok, teringat aku ngan orang dibah tok,

sama sik? mun takorang sik cayak, tangga muka si Hafiz tok. Compare takorang ngan si Gai Guy Sebastian tok.



Bezanya tek muka si Hafiz tok nembiak gik upanya and sik gai. Tapi apa-apapun, congratulations! Ko memang berhak dapat semua ya. Tahniah sekali gik.

No comments: