Saturday, May 16, 2009

Final Exam Dah Makin Dekat Koh!


Next week start dari 18haribulan Mei sampeilah ke 30haribulan Mei, aku akan menempuh final exams aku ba. Duak minggu aku sengsara. Dahlah aku antara orang terawal start exam, aku joak antara orang terlast abis exam.

Bodo sidak admin Sik pande mok arrange bena schedule exam aku koh. Nang mok molah otak aku cair kedak cendol eh. Ingin ndah asa mok makan cendol, tapi apakan daya tekak aku still sik membenarkan sebarang objek nok menggalakkan gejala kebatukan.

Sib baitlah subjek aku sem tok tek memerlukan daya membaca yang unggul mun mok pass. Mun gik hapal-hapal formula ya memang parai aku.

Mun aku sik sempat ngabis study aku, terpaksalah aku prepare cara lain kei pass exam. Pakei toyol bak kata sidak lepeh tek. Toyol yang dimaksudkan kat sitok bukannya nok gondol-gondol ya tapi tok:

Benda puteh yalah "toyol" ya mun takorang mok tauk. Jangan biarkan hidup anda diselubungi misteri . . .

For sure pemandangan tok akan ada time exam lak:

Syobih. Nang kusyuk sidak molah exam ya berbekalkan toyol masing-masing. Camtoklah anak-anak muda harapan bangsa. Walaopon sidak lam gambar ya orang puteh, tapi kat sitok pon sama joak ba. Cuma tek aku sekda gamba sidak local jak sebab sidak local tok supan sikit mok bergambar. Orang timurlah katakan tek.mukakodiat

OKlah. Wish jak aku dapat polah sebagus mungkin and wish joak aku pass dengan cemerlang semua subjek nok aku ambik sem tok tek. Malas asa aku mok repeat balit subjek-subjek ya. Ngabis duit jak bayar yuran.

No comments: