Thursday, May 21, 2009

Event : Rentak Putra Charity Gig '09

Setelah lamak band aku "bercuti", pada tanggal 7hb Jun lak akan diadakan event Rentak Putra Charity Gig.

Banyak band-band femes contohnya band aku (News at 11), Pretty Ugly, The Times, ngan Couple. So, ramei-rameilah datang memeriahkan suasa mun takorang ada kat area ya time ya. Jarang-jarang ada gig macam tok lebih-lebih gik bilanya FREE! Orang kita tok bila tauk benda-benda free macam tok, memang laju jak.

So details event:
Di mana : Paragon Point Shopping Complex, Tmn Putra Ampang.
Bila : 7 haribulan Jun 2009
Masa : Start pukol 12 tgh ari sampeilah ke pukol 10 malam. Standby jak takorang.
Tiket : FREE! diulangi sekali gik, FREE!

Nok sik bestnya time tok, aku comfirm sikkan dapat main ngan band aku sebab time ya aku balit Miri, so tempat aku maybe akan diganti oleh orang lain. Jangan sedih, sebab drummer nok ganti aku kelak maybe sama cute macam aku. Hahahaha.
Apa-apapun, mun takorang datang, enjoy jak k. Supportlah local bands!

No comments: