Monday, April 6, 2009

Dslrku kembali!

Yay! Dslr aku dah di siap diservis sepenuhnya last week. Aku suroh member aku antar D40X aku ke Nikon kat PJ kei nyuci nya mpun CCD. Member aku kata sik lamak sidaknya servis, dalam setengah jam jak dah siap semuanya. Lega sebab sekda problem lain melainkan CCD kotor jak and hanya RM60 melayang.


Resit Nikon

Dah OK dah D40X aku tok, mun sekda apa-apa halangan lak aku melegonya untuk upgrade ke DSLR bagus gik (maybe D80 sebab D80 dah murah nektok). Teringin joak mok D90 tapi yalah tek kita belom mampu nak makei. Tunggu duit PTPTN masok lok and then aku reveal ngan kitakorang wishlist aku for 2009 (hahahaha!)

ps:- Aku nektok tengah struggle with midterms ngan assignments so hectic sikit la bagi aku. Insyaallah aku akan cuba sedaya upaya aku.

No comments: