Tuesday, September 15, 2009

Sungkei family NA11, sahur di KLIA

13hb September yang lepas, berlangsunglang majlis bersungkei beramei-ramei family News at 11. Venue sungkei adalah di IKEA, dekat The Curve, Damansara. Pack gila orang riya nasib bait dapat meja.

Mekorang makan ala buffet. Berator jak dah dalam setengah jam so mekorang ambik keputusan bersungkei dengan aek lok, dah reda sikit queue, bok mekorang ambik makanan. Sikda gamba time makan k post sebab smua dalam dslr, malas mok transfer.. hahaha. So, diselitkan di sitok gambar lepas sungkei.

Antara yang hadir pada majlis bersungkei family News at 11

Lekak sungkei ya, mekorang gerak ke Rasta, untuk celebration ulang tahun News at 11 yang ke-3! Sedar sik sedar NA11 dah 3 tahun dah rupanya. Thanks pada smua yang hadir time ya. Semoga kita terus dimurahkan rezeki and dapat menghasilkan buah tangan nok best gik! Amin!

Kiut da jak cupcakes tok. Hehehe. Happy 3rd anniversary guys!

Lepas smua ya, aku terus shoot gi KLIA dengan Kecik, Boy, Kadir ngan Nadia. Memang ramei orang kat KLIA tapi aku jumpa joak spot k aku landing palak aku before sahur.

Aku bersahur kat MCD jak because sik ramei ilak orang. Senang tapi sik tauk pahai aku sikda selera ilak bersahur ari ya. Selalunya akulah antu makan time sahur. Maybe mood balit ya dah polah aku kenyang. Hahahaha.

Venue: MCD KLIA
Waktu: 0400 pagi


Toklah menu aku sahur riya, set Chicken Spicy McDeluxe large dengan add-on aek teh panas. So anyhow, aku dah kat Miri dah and pagi esok aku akan bertolak balit Sibu lepas sahur dengan family aku.

ps:- Sibu! Here I come bebeh!!

No comments: