Tuesday, September 1, 2009

Puasa

Sedar sik sedar dah seminggu joak dah kita menunaikan ibadah puasa tok. So, kiranya belom terlambat aku mok wish takorang, selamat berpuasa.

Sik banyak aktiviti aku sepanjang bulan puasa tok. Latest aktiviti aku adalah pergi shoot interview kat astro awani, hari Isnin lepas. Thank you Astro Awani!

Malam tok aku ada exam Digital Systems, wish me luck k. And yang penting sekali, aku balit Miri 14hb tok! Yahooo! Sik sabar mok balit, ada gik 2 minggu aku kat sitok then dan fly balit tanah tumpah darahku.

FYI, wishlist aku kat entry before tok aku dah dapat dah. Both of them and syukur ilak-ilak sebab dapat. Aku malas mok naip banyak so tok ajaklah pakei entry kali tok. Lak aku update gik.

ps:- Sapa sik puasa ya, jangan gago mok beraya kedak orang lain. Puasa sik cukup ada ati mok beraya.

No comments: