Friday, August 12, 2011

Ramadhan kembali

Memang bersarang, bersawang, bertelo sidak lepeh sidak tikus kat blog aku tok. Berapa kurun dah aku sik mukaknya sampe nektok baruk aku pande mok mukak. Bukan apa, lately tok aku busy gilak ngan kerja-kerja aku nun. Yarabi ajab asa nyawaku tok aehh.

Sedar sik sedar dan bertemu gik kita dengan bulan Ramadhan bulan mulia bulan beramal. Memang bagus bulan tok and aku bersyukur gilak-gilak sebab dipanjangkan umur aku tok bertemu dengan bulan tok. Kitakorang tek posa? Jangannya bangun pagi mukak periok, mukak kual, mukak lemari, mukak peti es carik barang makan.

Ingin aku ambik kesempatan tok mengucapkan selamat berpuasa kepada kitakorang pembaca blog aku tok (mun gik masih setialah tek). Jangan eskep posa ok? Malu sikit dengan nembiak kecik umur 4-5 tahun dapat puasa full ngalahkan kita tok sik abis-abis mok eskep posa maka dah berbulu berjanggut apa semua. So akhir kata, jangan eskep posa ok? Tuhan nangga ya.

No comments: